Bende bugun yumurta takibi için gittim doktor alltan baktı gününmü geçti dedi bende yok hocam daha 5gün oldu adetim biteli dedim rahimde sıvı var dedi bu ay bi bekliyelm neden olduguna bakıp eger hamile degilsen diger ay takibe başlayıp tedavi ederiz dedi.. Sizce neden olmuştur doktor sıvı ile ilgili bişey demedi