aycanerbas Anneler ve anne adayları hangisini aldınız alacaksınız ikisinide almalı mıyız hangisinden memnun kaldınız kullananlar tavsiyelerini söyleyebilir mi 😊
Eminik aycanerbas ben gümüş kapak aldım memnunum bir ay oldu kullanıyorum hiç yara olmadı ondan mı bilmiyorum 🤷♀️
Beyzan aycanerbas bana kapak daha sağlıklı geliyor gümüşün iyileştirme özelliğinden dolayı. Kendim kapak alacağım e bebekten 999 ayar 150 TL ye
Roserose1 aycanerbas 3 gun once dogum yaptim ve gumus kapak olmasaydi ciddi anlamda emziremezdim asla diyorum yani ☺️
Eymenbby4 aycanerbas oğlumu 1bucuk sene önce doğurdum o zaman göğüs kapağı yok yaygın değildi anladım göğüs kalkanı aldım faydası oldu ama bırakınca oğlum 2aylık iken göğüslerim yara oldu
Miskokulum35 Kalkan alıcam. Kapak herkese yaramıyormuş. Pahalı bide bana iyi gelmezse o kadar paraya yazık olur.