Esrali333 Kızlar 37+5 haftalığım ☺️ 3,4 gündür yoğun bir şekilde sarı akıntı geliyor yoğun kıvamlı sizce ne olabilir?
Merve10090 Esrali333 kolostrum.. yani ilk süt.. ağız sütü diyorlar.. sarı renktr oluyor. Sizde yine geç başlamış.. bende 33 haftalıkken gelmeye başladı.. 37+4 hamileyim.. o kolostrum sütü çok değerli bir süt.. antibiyotik değerindeymiş. Tabi bebek emmeye başlayınca devamı gelecek