Doğum hikayelerini hep merakla okurdum ve buraya yazacağım günü hayal ederdim şükür gerçek oldu. 🙏Doğumdan bir önce babaannem vefat etti köydeydik koyde yalancı sancılarım tuttu apar topar evime geldim kuran okudum tam odadan cıkıcam ayaga kalktım suyum geldi hastanede yatısımı verdiler. Normal doğum oldu. Ebeler Cook çookk iyiydi devlet hastanesinde dogum yaptım ama özel hastane kadar ilgilendıler. Acıklıga bakıldı sıfır cok geç olur 48 saati bulur doğum dediler o kadar üzüldüm ki ama pes etmedim akşam 9 da yatış yapıldı ben gece 5 e kadar uyudum 😂5 de sancılarım yavas yavas gelmeye başladı sancılar geldikçe topun üstüne cıktım yurdum sguat yaptım ne yaptıysam her 10 dk zorla dinlendim bana 48 saat demişlerdi sabah 11 acıklıgım 7 cm olmuştu oglene dogru tam 10 cm olmuş 12.50 de doguma girdim 12.55 de kızım dogdu. Sizlere tek tavsiyem sabır sancılarınızı sabırla bekleyin asla pes etmeyin ve bol bol dua edin. Hamilelikte yaramazsın dediler yattım,normal doğum çok zor dediler 14 saat beklemenin ardından 5 dk doğum oldu. Kısacası kimseye kulak asmayın. Rabbim herkesin bebeğini saglıkla kucağınıza almak nasıp etsin inşallah 🙏