Tugba_9494 Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı eşimin sperm değerleri düşüktü ben acaba ondan dolayı mı yoksa benden kaynaklı bir sorundan dolayı mı diye bende genetik tahliller yaptırdım kendime sonuçlardan anlayan varsa bakabilirmi