Sevalkoyuncu Merhaba ,tam 24 haftalığız bebeğim hareketleri gündüzleri çok az gece 11 den sonra biraz daha iyi ,normal bi durum mu acaba ,
gozde_s Sevalkoyuncu normal canım benimde öyle güzdüz hareket halinde olduğumuzdan amniyo sıvısı sürekli sallanıyor buda bebekte uyku yapıyor ama gece biz yatınca sakinleştiğinde bu seferde bebiş uyanıyor 🥰