31+4 günlük olduk bizde 30 dan sonra bende de garip ağrılar başladı. Bazen karında bazen kasıkta ağrı oluyor batma gibi. İlk hamileliğim korktum erken doğurcam galiba diye yarın kontrolümde sormayı düşünüyorum hatta ama 30 sonrası herkeste oluyor sanırım inşallah riskli bir şey yoktur🤲🥰