Zeynepden canım bende yeni atlattım enfeksiyon kana karışmıştı hiç ilaç kullanmadım günde 4 lt en az su içtim sabah ve akşam olmak üzere iki kere duş almasamda belimden aşağısını biraz sıcak suyla yıkadım ve sonrasında sirkeli suyla sildim tekrar gece yatarken külot giymedim bol şortlarla yattım sabah yeni iç çamaşırı giydim her gün iç camasirlarimida topladım sirkeli kaynar suda beklettim 1 gece ertesi gün makinede 90 derecede yıkayıp hepsini bol buharla utuledim o şekilde giydim bide her gün 2 yemek kaşığı kdr turna yemişi yedim 1 su bardağı suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi koydum içtim idrarim gelir gelmez tuvalete çıktım asla beklemedim ve herseferinde iyice kuruladim 10 gün sonra yaptırdığım tahlilde enfeksiyonum geçmişti çok şükür tavsiye ederim bu şekilde dikkat ederseniz atlatabilirsiniz