Merhaba. Bu tahlilleri gebeliğin başında olmanız çok iyi olur. Torch tahlilleri de istemiş ve bunu sağlık ocağı yapamıyor. Devlete erken saate randevu alıp gidin hem kalp atışını duyarsınız hem de olmanız gereken tahliller olduğunu , olmak istediğinizi söylersiniz. Siz söylemeden de isteyebilir doktorunuz. Ben de özele gidiyordum ama gebeliğin başındaki bu tahlilleri devlette oldum doktor kendisi istedi zaten. Sadece bu torch zaten 250 lira falan yanılmıyorsam özelde. Bir sonraki özel kontrolünüze sonuçları da götürürsünüz. Ayrıca ben de ilk randevu da doktorla biraz gerilmiştim sonra yine devam ettim ona cok seçeneğim olmadığı için ama doğum için memleketime gideceğim inşallah o yüzden çok umursamadım. Sağlıkla alın kucağınıza.