Kayaes oluyor canım o ağrılar maalesef haftalar ilerledikçe de olmaya devam ediyor ister istemez en büyük hayalim bebek doğduktan sonra sırtımı birinin çiğnemesi tek düşündüğüm bu şu anda. 37+6 olduk inşallah az kaldı artık bizim. Doktoruma söylemiştim ben maden suyu önermişti rahatlatabilir diye bir de tabi ki masaj 💆♀️