Merhaba kızlar. Ben hamile olduğumu lekenmelerle öğrendim. Şuan ilk haftalardayım keseyi bile göremedik daha. Lekelenmeler sonrasındaki 3 gün bacaklarımda aşırı bir ağrı oluşmaya başladı hatta kasıklarımdan daha fazla. Oturamadım ayakta duramadım yatarken de ağrıdı sonra doktorum bana progestan önerdi biraz rahatlattı gibi ama ara ara bacak ağrım oluyor. İnternette araştırdım bacak ağrıları ilk hafta olmazmış. Sizde bu durumu yaşayan oldu mu acaba? 🌼