Zeynepturkman benim eşim de heybetli isim olsun diye diretti en başta, Yavuz Selim, Barbaros, Cihangir, Alparslan… Bana fazla iddialı geliyor açıkçası istemedim, ileride de arkadaşları kısaltarak seslenirler isim uzun olunca ya da iki isim zor kullanışı 🤷🏼♀️ devlet mi kuracak bu çocuk, şehzade mi doğuyor tarzı konuşmalar yaptım hep, vazgeçti sonunda 😄😄