19 haftalık gebeyim lökosit 14 çıktı yassı epitel 0-10arasi olması gerekirken 50 çıktı nasıl geçer ne yapmam lazım sağlık ocağında kan ve idrar tahlilleri verdim doktor bi kullanımlık toz yazdı ama yassı epitel çok yüksek nasıl geçer 🙏🌹 neyden kaynaklı olabiliyor aceba hamilelikten önce böyle sıkıntım yoktu