iremsenturk_16 Kızlar merhaba gebelik öncesi folik asit kullananlar var mı birde hangi markaları öneriyorsunuz lütfen yazarmısınız ben daha evvel folmet kullanıyordum sizce iyi mi ?
Denizyildizii iremsenturk_16 prenetal life kullanıyorum. Saç dökülmem falan durdu ilk bir kaç gün uykusuzluk yaptı onun dışında memnunum
archmom iremsenturk_16 ben hamile kalmak istediğime karar verince hamilelik istediğim aydan 2 ay evvel kullanmaya basladım . İstediğim aydan 1 ay sonra kaldım yani 3 ay hamilelik öncesi kullanmıs oldum hamile kalıncada doktorum 12. Haftama kadar aynı folikasite devam ettirdi . Folidoce kullandım . Hiç bir yan etkisi yok memnun kaldım 🙏🏻❤️
Yoncaglseven iremsenturk_16 Zfol kullandım ve gebelik öncesi bebegin gelişimi için çok faydası oldu ilk 3 aya kadar kullandım
Minisi Gebelik öncesi folbiol kullanmıştım gebe olduğumu öğrenince yarıya kırıp içtim. Doktorum folden verdi elimdeki folbiol bitmediği için Henüz başlamadım. Folbiol un mg fazla
[silindi] İnofolic şase kullanıyorum bende yan etkisi yok ama faydası var mı bilmiyorum henüz hamile kalamadım 2 ay dır kullanıyorum