KayBus 33+4 haftalık hamileyim. Sabah uyandığımda gece veya şuan otururken adet olacakmışım gibi ağrı giriyor kasıklarıma bi süre devam edip geçiyor sizde bu haftalarda normal mi yoksa sancı falan mı ilk gebeliğim bilemiyorum o yüzden
Minnosunannesiii KayBus bende de oluyor ama sanırım m yalancı sancı dedikleri bu çünkğ hareket edince yada biraz bekleyince geçiyor gerçek sancı geçmiyormuş
Zeynepturkman KayBus normalmiş bende 34 de gittim sancı sanırım diye megerse bebek yerleştiği için baskıdan dolayı oluyormus adet sancısı gibi olmasına rağmen nts de sancı çıkmadı cünkü.
KayBus Minnosunannesiii evet benim de öyle hareket edince geçiyor. Ama yine de korkutmuyor desem yalan olur 😕
Zeynepturkman KayBus evet benimki erken yerleşti kanala baskıdan olur dedi büyüdüğü içimde hatta kahverengi akıntımda geliyor😕