deletedmom30 Arkadaşlar özel hastanede nst ye girince ekstra ücret ödüyor musunuz? Dün ekstra ücret ödedim ve kartımı uzattığımda nakit istediler beni mi keklediler acaba neden kartla çekmediler aklıma takıldı
MasalAlparslanMom deletedmom30 bende kartla verdim muayne ücretinden hariç 25 tl aldılar. Tek seferlik bi ücretlimi acaba , birdahaki geldiğimde tekrar ödermiyim diye sormayı unuttum.
Enesefe deletedmom30 evet dün ben ilk defa girddm ödedim ama tek sefer dendi bir daha girdiğimde ödemeyeceğim
Aycann deletedmom30 bazı hastaneler alıyormuş bazıları almıyormuş. Benim gittiğim hastane alıyor her seferinde. Muayeneden sonra doktor yönlendiriyor tekrar kayıt açıp nst ücreti alıyorlar.
deletedmom30 MasalAlparslanMom ne soyguncular varya 10 tl verdim parasında da değilim de kartla neden çekmediler anlamış değilim
Laraa Nst için extra ayrı bir ücret ödemiyoruz gittiğimiz özel hastanede.. hatta 10gün içinde tekrar muayene olmak gerektiyse ilk ödediğimiz kabul ediliyor tekrar muayene ücreti ödemiyoruz..kan tahlilleri idrar tahlilleri falan içinde extra ödemiyoruz hepsi muayene ücretinin içinde oluyor.muayene ücretide 75tl
deletedmom351 deletedmom30 Tahliller için extra ücret alınıyor canım bazı hastanelerde benden aldılar
Laraa deletedmom30 bizde 34.haftadan itibaren alıyorlar nstye canım her şey normalse tabi..erken sancıdan süphelenirse yine alınır.ben 36.haftada başladm.3kere girdim henüz.
deletedmom30 deletedmom351 hafta olarak fark ediyor mu? Acaba annemin komşusu dün dedi seni erken bağlamışlar nst ye
deletedmom351 deletedmom30 Hayır eğer sancın varsa 20. Haftalarda bile nst ye bağlıyorlar yada bebeğin kalp atışlarında sorun varsa haftaya bakmadan nst çekiyorlar ama genelde sorunsuz bi hamilelikte 30lu haftalarda oluyor