zynn elcn4139 Sezeryan olacaksanız Nescafe alın baş agrisina iyi geliyor. Bitki çayı ilk aşamada gerek yok bence ben goturmemistim
Ftmklbk elcn4139 ben her ihtimale karşı e bebekten milk tea diye çay aldım. Içinde rezene falan var. Gaz problemine de iyi geliyormuş. Sezeryan vs olursa rahatlatır dediler. Yanımda bulunsun diye bir kaç tane koydum çantama o çaydan.
Mehtapakgl elcn4139 kuzum aksilik çıkmazsa zaten 1 gece kalıyorsun humana stiltea al. Süt için. Rezeneyi almana gerek yok. Genelde onu bebeğin gaz sancısı başladığında kullanıyor.