Sedacengiz senin bu konuyu en acil şekilde çözümlemen lazım canım. Gerekiyorsa doktor anestezi ekibini değiştirsin veya aynı hastanenin başka doktoru girsin. Yani doktor değişikliği de iyi değil ama en başta konuşulması gereken bir konu işte. Allahtan ben 3. Ayımdaydım doktora sordum. Eğer bana genel yapıyorum şöyle yapıyorum gibi konuşsaydı değiştirirdim ama belli bir aydan sonra değiştirmek risk. Bu konuyu hastane yöneticileriyle bile görüşebilirsin eğer doktorun ben yapmam diyorsa.