Arkadaşlar merhaba eşim pozitif çıktı şuan İzole altında ayrı odalardayız ama bana test yapmaya kimse gelmedi sağlık ocağı aradı hamile olduğunuz için ilaç kullanamazsınız dedi bi problem olur mu acaba pozitif miyim değil miyim bilmiyorum sadece 10 gün karantinayım. Hamileyken corona olup ilaç kullanan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim