Gulenay1234 Bebişine kirli sepeti alan anneler varsa foto paylaşabilir mi bana da fikir olsun nasıl bi şey alsam bilemedim geneli büyük oluyor zaten kıyafetleri ufak 😅😂🌺
Beyzan Gulenay1234 naçizane oneri deterjan kutusu diye satılan kutular var hazır ya da plastik onlar ufak trendyolda var onlara bakabilirsiniz ben alma gereği duymadım ama şimdi siz sorunca aklıma geldi o olabilir diye
oykuduru21 Gulenay1234 https://www.e-bebek.com/motek-cok-amacli-cift-bolmeli-80-litre-camasir-kirli-sepeti-p-msr-mt-09/?gclid=EAIaIQobChMI-6-zjpyA8AIV8e3mCh1w4ANSEAQYASABEgLZmfD_BwE ben bunu aldım bizde eşimle bundan kullanıyoruz zaten memnunduk ona da aynısını aldık 😊
eylulsilam_35 BEn aldım geçtiğimiz hafta BİM’e gelmişti bez sepetler ondan almıştım daha sonrasında oyuncaklarını koymak için mantıklı geldi resim atmayı bilmiyorum açıkçası sepet alma yer kaplıyor büyünce zaten ortak oluyo 😘
Gulenay1234 eylulsilam_35 iyi düşünmüşsün canım bende alacaktım vazgeçtim keşle alaymışım 😊oyuncak sepeti diye satılıyordu sanırım onlar demi canım
Gulenay1234 oykuduru21 bunlar süper canım güle güle kullan bende çok beğeniyorum bunları ama fiyat olarak bana biraz yüksek geldi ama kolaylık beyazlar renkliler ayırılır pratik 😊🌺
mercimeginanne Gulenay1234 normal plastik büyük kapaklılardan aldım çok para vermeye gerek yok diye düşündüm :) hatta A101 e geliyor devamlı :)) pembe renk aldım odasına uygun :) gerçi şuan yatak odasında duruyor ama olsun 😂
Esekoldurengunes https://www.e-bebek.com/elifa-baby-oyuncak-sepeti-p-20kelfuosp026001/ Ben bu ürünü aldım. Daha önceden mağazada görmüştüm, epey kocaman bir üründü. Şu anda da fiyatı yarı yarıya düşünce alayım dedim. Ağzı büzgülü değil ama şimdilik idare eder bizi diye düşündüm. Olmazsa yıkar oyuncak sepeti olarak kullanırız, başka bir ürün bakarız 😄
mjora Esekoldurengunes ürün yorumlarında iç rengi dışına çıktı yazmışlar bir de dik durmuyormuş. Siz yıkadınız mı boya verdi mi ? Dİk durmuyor mu hakkaten
oykuduru21 Gulenay1234 sağol canım, aynen biraz fazla ama uzun kullanım düşündüğüm için bi kere olsun bitsin dedik 😊
Mom54544 Gulenay1234 sadece çamaşır sepeti alacagim onun için ayrı sepete falan ihtiyaç yok zaten küçücük dolmayacak koca sepet bekletmeden yıkayan biriyim bizim sepetimiz de bile azcik çamaşır varken huzursuz olurum o sepeti boş görmek mutlu ediyo sanırım beni 😂
Esekoldurengunes mjora Ben henüz yıkamadım, içi dolu değilken dik durmuyor ama içini doldurunca dik durur diye düşünüyorum.