kahve-cekirdegim Güzel anneler hala detaylı ultrason için doktor bulamadım perinatolog olarak gittiğiniz önerdiğiniz doktor var mı Anadolu yakasında🌸
Dilarasaban kahve-cekirdegim bende Dr Halil Mesut beye gidicem Pendik’te kendi kliniğine çok güzel yorumlari var bakım derim ☺️
Baabus kahve-cekirdegim canım benim var sürekli gittiğim bi hastane kurtköy emsey hastanesi 1 dr var ben ona randevu aldım hastane çok iyi yıllardır oraya gidiyorum ben çok memnunum
Angella kahve-cekirdegim Ümraniye Özel Afiyet Hastanesinde yaptırdım. İkili testi de orada yaptırmıştım. Doktor çok ilgili ve Herşeyi sizinle paylaşıyor. 447₺ ücret ödedim. Diğer yerlere göre daha uygun ve daha iyi.
kahve-cekirdegim Doktorum Zeki Şahinoğlu,Mehmet uludoğan,Cem turan,Petek Arıoğlu bu doktorları önerdi giden memnun kalan ya da kalmayan veya başka doktor önerisi olan var mı 🙏
Sedasariyildizz kahve-cekirdegim mehmet uludoğana geçen cumartesi gittim ve memnun kaldım nakitte 500 tl fiyat ödedik. Çalışanlar da ilgiliydi doktor da güler yüzlü şakacı biri ve işinin ehli olduğunu konuşmaya başladığı andan itibaren anlıyorsunuz.
061018 kahve-cekirdegim ben yalovada bir ozel hastaneye gidiyorum.Hastaneye gelen tek doktor oydu haftanin 1 günü geliyormuş.o yuzden aldim bilemiyorum o yuzden nasil olacağını
kahve-cekirdegim Baabus bende ilk olarak Gülcan hanıma gidiyordum sonra Ersoy’a geçtim detaylı için yinede aradım hem evime çok yakın hemde güvendiğim biyer olduğu için ama bu ay dolu dediler maalesef 🥺
Baabus kahve-cekirdegim ben ersoy u beğenmiyorum gittim daha önçeden sanki devlet hastanesinden farkı yok gibi güvenemedim
kahve-cekirdegim Sedasariyildizz yeri nerede peki bir de rahat hissettiniz mi kendinizi aklınızda bişey kaldı mı soru sorabildiniz mi ya da sormadan herşeyi açıkladı mı acaba😊
kahve-cekirdegim Baabus bende normalde beğenmiyorum emseye gidiyordum 2arkadaşımın önerisiyle Ersoy’a geçtim şuan gittiğim doktor emseyden gelmiş ve çok memnunum şansıma da yengemin emseydeyken gittiği doktor çıktı o yüzden daha uygun fiyatı olduğu için oraya geçtim bu doktorum olmasa geçmeyecektim
Sedasariyildizz kahve-cekirdegim yeri caddebostanda bağdat caddesinde hemen. Evet her şeyi gösterdi böbreği kalbi ayakları falan tek tek ölçtü önce bi kontrol etti kendisi bi bozukluk falan var mı diye, sonra anlattı tek tek yani ben soracak bi şey bulamadım her şeyi söylediği için :)
kahve-cekirdegim Dilarasaban evet şimdi baktım da radyoloji uzmanı 😊 benim doktorum perinatolog olmasını istedi teşekkür ederim yine de 😊
kahve-cekirdegim Atan sitede Zeki Şahinoğlu ve Mehmet uludoğan yazıyor evet siz gittiniz mi Zeki beye