Senayyalcin Dün deli gibi hareket edip beni yoran bebeğim bugün o kadar az hareket ediyor ki ve arada yani hareketleri hem azaldı hem yavaşladı böyle devam ederse acile gideceğim endişe ediyorum sizce de bu haftalar bu durum garip değil mi ?
Entm_18 Senayyalcin bizde 38 hafta 1 günlüğüz bizdede hareket oynama yok ya tembellikten oynamıyorlar yada yerleri baya daraldığı için rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben yarın sezeryana giriyorum allahım nasip ederse tabi
Gkcgkc Senayyalcin 38+6 yız birkaç gündür biz de öyleyiz sanırım yeri daraldığı için yani ben de böyle bir post açtım bana gelen yorumların özeti böyleydi 😊
Mervekklkdmn Senayyalcin günde 7 8 defa hareket ediyorsa sıkıntı yok dedi doktorum daha az haraket ediyorsa bir doktora görünün içiniz rahat etsin
Senayyalcin Entm_18 Öyle mi Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım ya ediyor ama hafif hafif içimde kuşku oluştu dolayısıyla
Entm_18 Senayyalcin içiniz rahat etsin yine gidin isterseniz doktorunuza ama bir çok kişi bu durumu yaşıyor bana şerbetli su icmemi söylemişti acilden bir hemşire kana daha çabuk bulaşıyor bebeğini öyle dinleyebilirsin demişti