Kuzucum
Kızlar 31.haftadayım erken dogum riski oldugunu sürekli yatmam gerektiğini söyledi doktor. Dinleniyorum bol bol. Özel bölgemde ara ara sızıntılar oluyor yarın kontrolüm var. Normalde agda yaptırıyorum kuaförde Fakat sızlamayı tetiklediğini okumuştum burda şmdi korkuyorum o yüzden.kuaföre gidip gitmemek de kararsızım birşey olur mu? Jilet vursam zor olacak dogum zmaanı diyr düşünüyorum. Ne yapmalıyım sizce? halletmem gerekiyor bugün