Merhaba kızlar kadın doğum doktorum TSH değerim 3.16 olduğu için dahiliye yönlendirdi. Sonucum 1.5 çıktı ac karnına verdim. Açlık ve tokluk arasında fark oluyor mu? Sizce sonuç için tekrar gitmeme gerek var mı. Gebelikte 2.5 altı olması gerekiyor benimde ideal çıktı.