yasemin333 Hanımlar öğlen 12 gibi sezaryen oldum karın bölgemde sancı var adet sancısı gibi bazen hafifliyor bazen artıyor sizde yaşadınız mı ne kadar sürede geçti ağrınız normal olduğunu söyleyip duruyorlar hareket edince canım yanıyor
[silindi] yasemin333 çok normal canım daha yeni sezaryen olmuşsun belli bir süre bu sancıları çekeceksin canım ağrı kesici vermelerini söyle rahatlatır seni , sen ve bebek nasılsınız her şey yolunda değil mi 🤲🤲❤️❤️
mlkkk yasemin333 e dikiş ağrısı yada bebek çıktı sonuçta ordan tabii ki normaldir biraz zaman geçse de devam etse devam etse nesyse de daha yeni ameliyattan çıkmışsınız sıkın dişinizi.Çok geçmiş olsun gözünüz Aydın👶🏻😊
Serenat yasemin333 bismillah canım daha 2 saat olmuş ben 1 haftada toparlamdım agrı kesici iste o kesiyor agrıyı
Aylin-2015 yasemin333 cok normal 3gün içinde gececek.bendede öyle olmuşdu yerimden kalkamiyordum.geçmiş olsun❤
yasemin333 [silindi] verdiler canım ağrı kesici rahatlatıyor biraz ama tam geçmiyor bebek iyi çok şükür emiyor saatte 1 oyy teyzesi oğluşum o kadar güzel kii uyuyor şimdi yanımda.Sağ salim kucağına almayı nasip etsin sana da inşallah🤲🏻😍
yasemin333 mlkkk dikiş ağrısı değil canım üstte karnımda bu ,ameliyat sırasında göğüs altımda başladı sancı zaman geçtikçe aşağı indi rahim yerine geliyor kasılmalardan dolayı dediler bastırmaya geliyorlar arada o zaman artıyor ağrım
yasemin333 Serenat verdiler de tam geçmiyor canım anormal bir durum mu var diye düşünmeye başladım adet sancısının fazlasını yaşıyorum şuan bastırmaya geliyorlar bağırıyorum acıdan
[silindi] yasemin333 oyyyyy maşallah yerim yerim ömrü uzun olsun canım ❤️❤️❤️Rabbim size bağışlasın. Yaran çok yeni canım normal bu ağrılar ❤️
Pambix yasemin333 Çok normal ayağa kalkista da biraz ağrı olur sonrasında vücudunuz alışacak inşallah.merak etmeyin gecicek hepsi.birde ayaga kalkarken sadece karşıya bak yere bakma.bol su iç..ağrı kesici yaparlar sana hemşirelere şöyle
yasemin333 Pambix yapıyorlar ağrı kesici çok etki etmiyor gaz sancısı gibi adet sancısı gibi değişik bir şey hani uyuşukluğum geçse de dikiş yeri ağrısı olsa anlarım da karnımda resmen😌
Aylin-2015 yasemin333 birde unutdum söylemeyi vajina tekrar eski haline geldiyi icin sanci cekiyorsun.yani ben azerbaycanliyim tamda anlatamiyorum.bizde matka diyorlar.matka sikilaşiyor o yüzden.sonucda bebek cikdi ordan toparlandiği icon vicut sanci veriyor.anlata bildimmi bilmiyorum?
yasemin333 Aylin-2015 anlatabildin canım öyle dediler rahim eski yerine geliyor kasılmalardan dolayı adet sancısı gibi olur dediler
Ezgifatma2010 Burç agrısı derler bizde onu yaşıyorsunuz sanırım özelde hastane sürekli takip li olarak agrı kesici yaparlar ama devlete yalvar yakar söylemeye yaparlar sürekli söyleyin agrı kesici yaptırın
MrvCgn Ezgifatma2010 hic alakasi yok bana surekli agri kesici yptilar devlette ve hic agrim olmadi cok sukur
yasemin333 Ezgifatma2010 özeldeyim canım yapıyorlar ağrı kesici de çok etki etmiyor tam bi azalıyor gelip bastırıyorlar acıdan bağırıyorum resmen bastırınca artıyor ağrı yine
Aylin-2015 yasemin333 evet evet.rahim sözünü bulamiyordum kusura bakma.iyi olucaksin inşallah merak etme kuzum🥰 Allaha emanet ol bebişinide sağ salim büyüt inşallah🙏🙏🙏❤❤❤
yasemin333 [silindi] amin inşallah canım benim sancım fazla olunca biraz endişe ettim pimpirikliyim biraz.Yakında düzelirim inşallah 🥰