Merhabalar. Benim ikinci gebeliğim. İlki ozel hastanede 41.haftada sezeryan oldu. Simdi istanbul göztepe hastanesine gidiyorum ozel gibi tertemiz, doktorumda iyi. Bugun doğumu sordum odalar iki kişilik, su an da covidten dolayi ziyaretçi bile kabul edilmiyormuş. Yanimda eşimin kalmasını istiyordum ama devlette mümkün değil maalesef. Ne yapacağim kararsızım. Ilk dogumumda özel hastanedeki gibi lohusa pijamalarımı giyinsem de ziyaretçi bile gelmeyecek. Belki de tek başıma kalıp doğum yapıp çıkacağım. Bu arada çok bir ziyaretçi gelecek kimse de yok eşimin abisi yengesi babasi annesi var sadece. Benim tarafim uzakta sadece babam var o da gelmez büyük ihtimalle. Siz olsanız ne yapardınız ?