berilkus haftadayım. Bebeğin sürekli tekme attığını düşünmüştüm ama hareketlerin ritmik olduğunu fark edince bebeğin hıçkırdığını anladım fakat bu hıçkırık dakikalarca sürüyor. Bu durum yaygın mı? Değilse doktoru arayacağım.
Seymakrpnr34 berilkus 😂😂😂 tabiki yaygin bende ayniyim33 e girdik bugun yemeklerden snra lavaboya otururken falan kalp givi atiyr surekli😂
birprensesvebirprensannesi berilkus Tabikide normal hatta güzel bir durum. Bebeğin ciğerleri gelişiyor anlamına geliyor korkma her bebekte hafta ilerledikçe oluyor. Benimde sabah öğlen akşam oluyor oğluşumda❣️
ecemiko berilkus 32+2 deyiz benimde oğlum sürekli hıçkırıyor 😇 doktoruma sorduğunda gayet normal olduğunu söylemişti
berilkus Seymakrpnr34 Dayanamadım yine de doktora mail attım. Hıçkırması normal de 10 dakika boyunca aralıksız hıçkırması tedirgin etti beni. Evde oturmaktan kendimi çok dinliyorum aslında, belki de çok normaldir işte evham, kaygı gebeliğin getirdikleri…
iremibrahim berilkus bende çok merak ederdim bu hıçkırık nasıl diye 😂 30.haftadayım geceleri bi başlıyor yatarken pıt pıt pıt pıt hiç durmuyor cok hoş aslında elimi koyup o hareketi his etmek 👼🏻👼🏻
Sadu44 berilkus çok normal kızımda öyleydi diyafram kası güçleniyor yani bir nevi nefes egzersizi yapıyor bu sayede korkmayın iyi bir şey yani:) kızım doğduktan birkaç ay sonraya kadarda gün içinde çok sık hıçkırdı. Şimdi oğluma hamileyim o da çok hıçkırıyor:)