Cilemsimsek kızlar 34.haftadayim 2 gündür adet sancısı gibi bu sancı var ve sürekli vajinamda batma hissi yaşıyorum sizce normal mi
Yigitkeriminannesi Cilemsimsek normal canım benim de o haftalarda başladı olur arada rahim kendini doğuma hazırlıyor demişti doktor
Anneyim23 Bnde 34haftaligim bugün kontrolüm vardi doktora söyledim yuruyemiyorum bile dedim vajinamda bıçak batmalari çok aşırı dedim,oda açılman olabilir sürekli yat,hareket etmemeye caliş dedi cnm😔