Eski9 Baygınlık geldi gerçektn ya size katılıyorum tamamen. Tutsanız da tutmasaniz da neden insanlara sorulur ki anlam veremedim önce doktora sor sonra kendini ölç biç , çocuğa ve kendine zarari olacaksa zaten dinen yükümlü olmuyorsun sonra borcunu ödemek ile yükümlüsün bu kadar basit aslında , ben doktora sormadım bile çünkü tut da dese tutma da dese 33 haftadayim dayanamam sahurda yiyorum onun üzerine 3 kere daha yiyorum mesela nasıl tutayım ALLAH akıl vermiş irade vermiş değil mi ?