Dilbenur-ok12 Kızlar hayırlı günler diş ve baş ağrısı yüzünden birkaç gün parol kullandım bu adet gecikmesi yaşatır mı ???
giznum Dilbenur-ok12 parol parasetemol olduğu için pek etkisi olmayacağını düşünüyorum en masum ağrı kesici çünkü…ben parol içereceğime dua ediyorum daha etkili oluyor inanın ☺️ Hiç ağrıyı geçirmiyor bende 🙈
Dilbenur-ok12 @E_T Merinosunannesii giznum o zaman hamile olma şansım var çok korkuyorum ya 3 gün gecikti daha 5.5 aylık kızım var 🙄
Beyzan giznum bu lafı ben hep söylerim cidden etki etmiyor parasetamol değil plesebo etkisi bile yapmıyor bende 🤦🏻♀️
Beyzan Dilbenur-ok12 gecikti ise testte hemen çıkar Allah hakkında hayırlısini versin inşallah bı test yap mutlaka 😬
giznum Dilbenur-ok12 Eğer korunmamışsanız ihtimal var tabi ama korunuyorsanız sütten dolayı gecikme oluyodur düzensiz oluyor çünkü doğumdan 1 yıl kadar 🌸
Dilbenur-ok12 E_T yok şubat ayında oldum ilk martta da aynı gün geldi şimdi 3 gün gecikti diğer aylara göre korkumdan test yaptım negatif çıktı ama gene de şüphem gitmiyor bir türlü 🤦🏼♀️
Dilbenur-ok12 Nelmali inşallah benim bünyemde öyledir gerçi test megatif çıktı ama evhamlı bir yapım var
Mavi87 Dilbenur-ok12 gecikme yapmaz canım ya. Bende çok kullandım zamanında ama hiç gecikme olmadı bende. Belki bünyeden bünyeye değişiyordur
Dilbenur-ok12 Aysun1983 vallahi ben diş ağrımdan dolayı 4-5 gün kullandım ama dediğim gibi gelmedi 3.gün bugün test yaptım anında negatif çıktı
Aysun1983 Dilbenur-ok12 zamanı vardır cnm inşallah rabbim gönlüne göre verir tez zamanda bu arada diş için apranax üstüne tanımam 10 numara 5 yıldız aklında bulunsun geçmiş olsun cnm ((gebelikte kullanılmaz )