glsmkaraburck97 ben buraya ölçümlerle ilgili sitem ettiğimde genel olarak 300 400 gr eksik olur fazla olur tam ölçüm mümkün değil yazdılar. Fakat bizimki hem 1 hafta önden gidiyo hem 300 400 eksik ölçülüyo desek çok fazla oluyo kilosu . 34te 2900 dedi doktor. Eksiği gelirse sorun değilde benim derdim ya fazlası varsa 🤦🏻♀️😅👼🏼