Denizzerya Hanımlar ben 32.haftalik gebeyim saçlarım aşırı beyazladı sizce boyayayim mi doktoruyla konuşan varmi sac boyası hakkında bilgi verebilir misiniz lütfen
mathildaa Denizzerya mümkünse çok diplerine değdirmeden boya. Değilse normal boyamakta bi sorun yok deniliyor. Ama en iyisini doktoruna sormak lazım
Rolria Denizzerya Ben doktoruma sormuştum istemedi yaptirmamı.Bitkisel dahi yazsa kimsal var içinde dedi zaten pandemi önemsemiyorum belki fotogrf falan için şu saç rimellerinden alip en azından hafifletebilirsiniz beyazın görünümü