kızlar 4 aylık gebeyim. prilam kullandığımdan beri gün içinde bulantılarım gitti ama benim hala enerjim sıfır yattığım yerden kalkmak istemiyorum. sürekli halsiz hissediyorum kendimi. ne zaman geçecek normal mi yoksa psikolojik olarak mı düzelemiyorum