Nur_tanem Anneyim23 inşallah canım öle dua edelim olumlu düşünelim güzel hayal edelim ki güzel sonuclarla karşılaşmanın verdiği mutluluğu yaşayalım hep 😇🤲
baby_mama Nur_tanem aynen öyle bu güzel zamanların tadını çıkarmak lazım, doktor sağlıklı dedikten sonra kimseye laf düşmez 🤗🤗
Nur_tanem baby_mama 😍😍öyle çok şükür herşey yolunda olduğu sürece az çok kilosuyla mi sevicez çocuğu yumuk yumuk mis kokuyorlar tırnağının ucunu yaratmaya hangimizin gücü yeter 🧿🧿🤲😇😍
Busraksu esraizmirli bu ikinci kez olucam ama ilkinde de canım hiç acımamıştı ama istemsizce nedense bugün bi gerildim 🙄🙆
Erdalfirat Nur_tanem Bende isimli yaptırdım Yenidoğan dan büyük oluyir onlar 1aylik olana kadar giymişti oğlum 4.350gram dogdu
Nur_tanem Erdalfirat hadi inşallah bizimki de giyebilir bana minicik geldi cnm da belki göz alışık olmadığı içindir dedim bir kez giymesine de razıyım 🤭🧿😍
esraizmirli Busraksu bende oldum bugün bidaha ya ilki daha kolaydı bu bir tık daha zorladı ama kastım istemsizce acımasından değil psikolojik olarak zorluyor hala etkisi devam ediyor 🤷♀️