Merhaba sevgili anneler🥰bugün 39+2 günlük iken şehir hastanesine geldim.şimdiye kadar bebeğin geliş şekline makat diyorlardı ve artık sezeryana odaklanmıştım.Bugün nstde sancım çıktı ve ultrasonda başının döndüğünü söylediler normal doğum dediler çok mutlu oldum.Ardından tuşe yaptı açıklığa baktı bakalım nasıl olacak dua istiyorum sizlerden🙏🏻🥰💐