Sena9761 o dönemde bebekler büyüme atağında oluyorlar genelde büyümeye başladıkları için göğüs kafesine baskı yapar bu da nefes darlığına neden olabilir geçici bir durum bebek büyüyüp organlar bebeğe yer açmak adına geri çekildiklerinde bebek hareketlenmeye başladığında geçiyor genelde. Son haftalarda yine yaşanabiliyor ama eğer başı aşağıdaysa o kadar da yaşamıyorsunuz nefes sorununu🙏🏼