Pelin093 Ben şerbetli tatlıyı çok yedim, gebelik şekerim de çıktı. 33. haftada 15 kilo aldım, aldığım kilo çok ama boydan kurtarıyorum hiç anlaşılmıyor, sadece göbek çıkmış gibi görünüyor yoksa yaptığım şey doğru değil. Hala da arada bir yiyorum şekerim olduğu halde. Kendimi tutamıyorum.