Arkadaşlar merhaba bugün (20+4) aşı olmak için sağlık ocağına gittim önce kalp atışını dinleyelim dedi yattım neyse 15-20 dk boyunca duymamadık sesi baya uğraştı ebe nerdeyse ağlayacaktım artık sonra başka bi ebe daha geldi karnımı sıkıştırdı falan o zaman derinden bi şekilde duyduk sesi 146 falan atıyo gayet iyi dedi ama çok panik yaptım doktorumu aramalıyım sizce normal olmayan bi durummu başına gelen var mı??