Merhaba aklıma takılan ilk gebeliğimde erken dogum 26. Hafda da sezeryanla dogum yaptim simdiki gebeligim de de serklaj oldum rahim kisaligindan ve rahim ici esnekliginden dolayi dikişler alindikdan sonra normal dogum yapan varmı yoksa
yine sezeryanamı alındınz çok merak ediyorm hafdaya doktorumla knusucam bu konuyu ama aranizda bu durumu yasayan varmi çokca merak kafamda 🙂