Adabahar Dün suyum grlmeye başladı sızıntı şeklinde bugün sancım çok çıktı açılmam 1cm akşama kdr bekleyip açılma olursa normal olmaSa sezeryanla alınacak kiMse yok yanımda kardeşim tatilde kayınvalidemler köyde yetişemicekler NOLUR DUA EDİN ÇOK KORKUYORUM ayetel kürsi nizi esirgemeyin
Yasinoznur Adabahar ya canım benim Rabbim bir avazda kurtarsın sağ sağlim kucagina al inslalh dualarım seninle 😔😘benim 12kaldi ve çok korkuyorum rabbim yardımcın olsun
Mrvbdk Adabahar rabbm yardmcn olsun ben hep ayetel kürsi okuyarak rahataldım illaki korkuyrz ama onlar varken şıp dye doğmayacak. Sen sadece kendne odaklan onlar yetişirler elbet allah yardmcn olsn
Hamilebayan Adabahar kaç haftalık sın canım . Allah kurtarsin inşallah. Bebeğini sağ salim kucagına alırsın inşallah 😍
Sldaygn @Adabahar Allah bir nefeste kurtarsın canım korkma Allah var yanında stres yapma yetişirler inşallah sende sağsalim kucağına alırsın bebeğini