Tugceks canım benimde ilk 3ay-4ay ergenlikte görmediğim kadar sivilce sorunum olmuştu biraz sabredersen ilerleyen aylarda azalıyo. İlaç krem vs zaten kullanamıyorsunuz doktorum bebe şampuanıyla yıka demişti unibabyinin şampuanıyla yıkadım bende düzenli azalma sağlamıştı. Şuan 30.haftadayım çok şükür sivilcelerim rahatsız etmeyecek kadar azaldı