Merhaba kızlar. 2 li testte cinsiyet öğrenen var mı? Bugün devlet hastanesine ikili test için gittim. Ultrasondaki kız bana cinsiyetini söyledi erkek dedi🥰 kesin midir yoksa biraz daha beklemeli miyim? Gayet net bi şekilde söyledi şaşırdım doğrusu. Tam 12+0 ız şuan 🤲🤲🥰