hanzadeee 11 + 1 im nasil geciyo gunleriniz bulantilar as ermeler mide yanmalari vs.. nasil peki cinsiyet heycani var mi tahminler kiz erkek ogrenen var mi kasim anneleri?
Umudum06 hanzadeee bende sukur bulantı yok migde yanmasıda gectı simdilim ama heycanla cınsıyet beklıyoruz 10+5 olduk 🥰
2b1k hanzadeee 10+5 iz bizde bir oğlum var allahim sağlıcakla hayırlısını nasip etsin tabi de inşallah bi kızım olur,, kiymali ve etli şeylere karşı tiksintim var ve baharat,,,
citlenbigim2212 hanzadeee bende 7+6 dayım 26 kasım görünüyor tahmini doğum tarihi aşırı bulantım oluyor son bir haftada 1400 gram vermişim bulantıdan onun dışında herşey yolunda
hanzadeee Umudum06 olmadi maleseff randevuma daha var ben de cok merak icindeyim cilek kadar olmusuz buarada 🍓
teslime12 10+3 olduk iki haftadır istifra mide yanması iştahsızlık vardı. Annemde kalıyorum o hazırlıyor ben yiyorum mecburen şimdilik biraz daha iyiyim 🙏
030215 teslime12 Bende aynen oyleyım bende bıde cok halsizlik var ıstıfra ayrı mıde yanması ayrı bı de uyku var aılem uzakta gıdebılecegım kimse yok ıdare etmeye calısıyorum allah eşimden razı olsun🙏🏻
gunesveguney hanzadeee bende 10+1 im canım göğüs acısı ve iştahsızlık dışında bişey yok şükür, cinsiyetini çok merak ediyorummmm