Bnmde vardı kese kenarında kanama alanı ve keseden çok daha büyüktü. Neden olduğunu doktorumda tam açıklayamamıştı ama progestan fitil ve iğneyle toparladım ben. Şu an 26′ıncı haftadayım bi sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻 sadece bol bol yatıp dinlenmen gerek, çok fazla ayakta kalmaman gerek.