[silindi] Biliyorum bir çoğu otri bebeden çok memnun onu da aldım fakat kullanım kolaylığı açısından kullanıpta memnun kalınan elektrikli burun aspiratörü almak istiyorum. Öneriniz var mı?
Znrr [silindi] bende elektrikli çok araştırdım ama çoğu kişi manuel olanların daha iyi olduğunu söylemiş. Manuel aldım bakalım deneyip görücez inşallah.
[silindi] Sedagmlksz onu ben de araştırdım ama trendyoldaki yorumlarında bebeğin burnuna göre büyük geldiğini söylemişler
[silindi] Znrr evet herkes Manuel’den çok memnun ama elektrikli olması bizler için daha kolay olurdu o yüzden araştırmasına girdim