Gulfidan49 bn olmustum bol bol lon yedim nane limon ictim en iyisi tavuk corbasi bol acili o cok iyi gelmisti canım bana parol almadim hic iyice agrim olursa diye icmememistim hic
birde c vitaminli seker gibi kapsüller var ismini unuttum da herbal yazıyordu sonunda nefesimi aciyordu faydasini gördüm