Sezeryan oldum 1 yıl önce şimdi tekrar hamileyim .
İlk 10 gün biraz zor ayağa kalkması falan ama emin ol hepsi geçiyor şuan hiç birşey hatırlamıyorum sanki hiç doğurmamışım gibi . Normal doğum yapanlar daha zor olduğunu söylüyor yani bu bebek bir şekilde çıkacak önemli olan sağlıklı doğması hiç korkma hemen ayağa kalkıp yürümeye bak çok faydası oluyor