Aiteh cm olarak okumadım ama benim oğlumun da 3 hfta önde kafa çapı. Doktorum önemli olanın göbek çevresi olduğunu söyledi. Çünkü kafa rahme göre şekil alıyor dedi. Ama gene de büyük olması doğum kanalına geç girmesine sebep oluyormuş. Benimki hala gitmedi mesela😂