busraerdalll Ben kullandım ve hiç çatlak oluşmadı karnımda, bel ve yan böbreklere doğru kısımlara gerek yok diye sürmedim, doğum yaptım önde çatlak yok fakat kilo aldığım için tek bir çatlak çizgi varmış, o da dediğim yan arkada😬 Ama bence genetik bir şey 😕