Merhaba kızlar 34+4 olduk kızımla dün ve önce ki gün ciğer geliştirici iğne vurulduk rahim ağzım 20 mm olmuş ve pembe leke gelince doktorum riske atmak istemedi. Buraya kadar herşey normal ciğer geliştirici vuruldum fakat çok hareketli olan bebeğim geceden beri hiç hareket etmiyor iğnenin böyle bir etkisi var mı yoksa doktora gitmemi gerektirecek bir durum mu bilemedim bilen yardımcı olaiblir mi ?